De ce revine pacientul după prima vizită la farmacie?

0
104

Dacă numărul farmaciștilor ar fi distribuit uniform pe teritoriul țării, un farmacist ar avea grijă, în medie, de sănătatea a 1111 locuitori.  Și ar avea timp pentru consiliere și servicii adaptate fiecărui pacient.

Realitatea arată altfel – avem mai mulți farmaciști în orașele mari, cu consecința unei competiții mai mari între farmacii, iar în rural acoperirea este frecvent insuficientă.

Haideți să vedem la webinar Farma Practic, 24- 25 septembrie, care sunt avantajele reale pe care le puteți oferi pacienților pentru a îi face să se întoarcă la dumneavoastră, în farmacia unde profesați. Și pentru a crește încrederea în serviciile farmaceutice.

Vom discuta deschis despre beneficiile pe care le pot aduce, dumneavoastră și pacienților:

  • Screening-ul în farmacie;
  • Monitorizarea regulată și evaluarea constantă a pacienților cronici;
  • Obținerea/oferirea de informații de la/ către pacienți.

Haideți să creștem imaginea farmacistului și asistentului de farmacie, ca profesioniști cheie din domeniul sănătății.

Împreună găsim cele mai eficiente soluții pentru schimbarea imaginii farmaciilor în ochii pacienților, la webinar Farma Practic 24- 25 septembrie.

http://houston.ro/inscriere-farma-practic/